deecee Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 (endret) Hei. Jeg er ute etter deler til Opel Astra G (CC) 3 dørs (IKKE CúPE) Skinn interiør. (seter, dørtrekk og eventuelt tak trekk) Dashbord UTEN HULL & RIPER Støtfanger front OPC type M/tåkelys Og grillen Sideskjørt Bakluke Motor 2.0 turbo z20let(Må være komplett) Gearkasse 6trins Felger med eller uten dekk bolt sirkel 5X110 17" eller 16" Har du noe så send meg en melding med nummeret ditt så ringer jeg deg. Hilsen Christoffer :race Endret Oktober 9, 2010 av deecee Siter Jeg har kontakter i utlandet på billig lakkering og karosseri jobb. Styling (Ferdig på bil) og noe motor-tuning. Kommer senere med bilder av bilen som er fikset i utlandet. Christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deecee Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Hei.Jeg er ute etter deler til Opel Astra G (CC) 3 dørs (IKKE CúPE) Skinn interiør. (seter, dørtrekk og eventuelt tak trekk) Dashbord UTEN HULL & RIPER Støtfanger front OPC type M/tåkelys Og grillen Sideskjørt Bakluke Motor 2.0 turbo z20let(Må være komplett) Gearkasse 6trins Felger med eller uten dekk bolt sirkel 5X110 17" eller 16" Har du noe så send meg en melding med nummeret ditt så ringer jeg deg. Hilsen Christoffer :race Ikke mye respons her.... :scared Siter Jeg har kontakter i utlandet på billig lakkering og karosseri jobb. Styling (Ferdig på bil) og noe motor-tuning. Kommer senere med bilder av bilen som er fikset i utlandet. Christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Ikke mye respons her.... :scared http://www.omc.no anbefaler å sjekke der istedet, uansett så er disse fangerne sjeldne å skaffe brukt så følg med på ebay så er du kanskje heldig :) z20let er også lite brukt/vanskelig å skaffe så jeg anbefaler deg å bruke motor fra calibra turbo. c20let Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg