Scania Dronninga Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Jeg har en 94 modell Hyundai Sonata som jeg kunne tenke meg å fått lakkert/malt om felgene på. Her er bilde av bilen. Kjøper nye felger til neste vår for å få best mulig effekt av lakkeringa. Men pris messig er jeg usikker på. Planen min er å få malt ytter delen (der med de store hulla) og indre delen hvit og den lille ytre delen i samme farge som bilen. Er det noen som vet sånn ca hvor mye dette vil komme på pris messig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Ca 200kr hvis du kjøper noen spraybokser og gjør det selv:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scania Dronninga Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 jeg tenkte mer å få ett lakkerings firma til å ta jobben slik det blir gjort på en ordntlig måte. dem har sikkert lettere og for å finne rette fargen på bilen siden den opprinnelig er hvit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg