Gå til innhold

problemer med ettermonter xenon

Ranger emnet


16kaliber

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en audi a4 1,8tq 2001 mod, det va montert xenon før jeg kjøpte den i nærlysene. Men igår så monterte jeg 55W xenon i fjerlysene, men problemet er at vist jeg skrur på xenon lysene, så lyser de i 3-4 sek, også slåkker de igjen. etter nån forsøk til så lyser de konstant, av og til er det bare 1 av lysene som slåkker mens det andre lyser.

 

Noen som har opplevd dette?

 

Mvh

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg har ettermontert billig xenon kit. Og det jeg sliter med er at når jeg skrur på bilen første gang så er det ofte bare et lyst funker eller at ingen lys funker. Så det jeg må gjøre er og skru lysbrytern over til "kjørelys" istedet for og ha den på "0" ( som sikkert betyr automatisk kjørelys elns ) og noen ganger kan det hende jeg må skru litt fram og tilbake for og få begge til og funke. Dette er noe som er sikkelig irriternede på sommertider da man ikke klare og se om begge lysene er tent innenifra.

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det hos meg også Trid3nt. Veldig irriterende. Tror den ene pæra mi har gått. For først hadde jeg problem med at bare et lys slo seg på hver gang jeg startet bilen. Måtte vri bryteren frem og tilbake et par ganger.

Etterhvert begynte det lyse og bli nesten rødt, mens nå får jeg det ikke på i heletatt.

Men dette skjedde kanskje et halvt++ år etter at jeg monterte xenon.

Kjøpte de hos VVME.com

Audi A4 1.6 2003 mod.

Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det hos meg også Trid3nt. Veldig irriterende. Tror den ene pæra mi har gått. For først hadde jeg problem med at bare et lys slo seg på hver gang jeg startet bilen. Måtte vri bryteren frem og tilbake et par ganger.

Etterhvert begynte det lyse og bli nesten rødt, mens nå får jeg det ikke på i heletatt.

Men dette skjedde kanskje et halvt++ år etter at jeg monterte xenon.

Kjøpte de hos VVME.com

 

 

Okei, hvis en av pærene er startet og bli rosa/rød så er det et tegn på at det ikke er lenge igjen til den er død. Noe som tydligvis har inntruffet.

 

Ja, har også kit fra wwme.com. Dette er utrulige billige kit, og som man sir så får man det man betaler for.

 

Beklager til trådstarter for endel off-topic!

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår