Gå til innhold

Bakhøytalere Passat B5

Ranger emnet


johand6

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg kjøpte meg en 97- passat for et halvt år siden. Jeg har bare lyd i høytalerne foran, noen som vet om det er høytalere bak eller var dette "ekstrautstyr" på disse? Og evt hvis det ikke er høytalere bak, ligger det kabler til?

 

Og ja jeg er ikke så dum at jeg har fadet høytalerne bak, det er ingen lyd å få, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er ikke nødvendigvis at du har høytallere i dørene bak. Er ettersom hvilken utstyrsmodell du har tror jeg.

På 99' Passat B5 stv. til faren min er det verken høytallere eller opplagt kabler til det i dørene bak.

Har og fått spørsmål fra fler med B5 av ulike årsmodeller om det er høytallere bak eller opplagt til det, siden jeg har hatt så og si bare VW, siden 13-års alder.

Har vert borti et fåtall hvor det har vert høytallere bak, og har lagt opp en rekke ganger kabler til dette :)

 

Har planer om og lage DIY-tråd om hvordan legge opp dette, samtidig med cd-spiller skifting neste gang jeg har en sånn jobb :)

- 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant

- 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt

- 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek)

...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Et tips som jeg har fått og som jeg skal gjøre iløpet av vinteren, er å ta ut plast "brankettene" som høyt sitter festa i, lage dem i MDF, og montere nye høytalere foran og bak (har bare org foran på firstlinen). En bilstereo bygger har fortalt at med den løsningen blir det bra pga oppbyggningen av dørene på Passaten gir god lyd.

 

Bare et tips som jeg skal gjøre....

 

Hos meg skal det forresten inn 2 stk "frontsett" fra Pioneer i E serien....

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår