Ellricho Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Hvilke forsterker bør jeg velg til en 15" ground zero på 1000 watt RMS? https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19388313/ Jeg vil ha elementet skal spille så optimalt som mulig. Har en 1000 watt fenc forsterker, men tror ikke den holder mål? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Da trenger du ein forsterker som iallefall klarer å levere 1000w ved den lasten som suben gir. Eg kom ikkje inn på linken, so eg veit ikkje kva lasten til suben er. Er det 1000w rms eller 1000w maks på fence forsterkeren? Eg vil sei at fence er noke billigt dritt som det ikkje er verd å bruke penger på! (men her er det nok fleire meininger! ;-) ) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg