golfen90 Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 (endret) Jeg har leste noen tråder her på nettet, at man kan putte 1,8 topp på en 2.0 blokk, å det skal gå fint :) men er det noen som har gjort det før her? så lenge jeg har den toppen så kan jeg jo beholde det org. ledningsnettet på bilen som er 1,8? men fordeleren vil det funke på det org. ledningsnettet? håper på masse positive svar :) det er snakk om 2E blokk og ABS/ADZ topp Endret Oktober 6, 2010 av golfen90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Ingen som vet noenting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Hvorfor ikke bare bruke 2,0L toppen? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 For da slipper jeg å bytte lednignsnett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Har du hørt om å flytte over manifolder? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Hvorfor skal jeg begynne å surre med manifoilder når ledningsnettet ikke passer på 2.0? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Hvorfor skal jeg begynne å surre med manifoilder når ledningsnettet ikke passer på 2.0? Fordi du flytter over innsugsmanifolden fra din 1,8 topp til 2E toppen, så blir det ikke noe mikk makk med ledningsnett. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 ok :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Og du er klar over at chippen i hjernen din ikke er særlig egnet til 2,0L bunn? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 I min ungdom satte man 1.6 topp på 2.0 ford motorer. Det ga merkbar effekt! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Og du er klar over at chippen i hjernen din ikke er særlig egnet til 2,0L bunn? ja vet det, så må få ordna noe...funker org. chip fra digifant 1 på monojetronic da? for det er vell bensin og lufta for å få en riktig blanding som er problemt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Digifanten bruker en helt annen minnebrikke, en annen prossesor osv Enkleste er å ta med ledningsnett og hjerne fra 2.0L motoren Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Det er det som er problemet, jeg finner ingen ledningsnett som er digifant 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Hva om jeg kobler på en bensinregulator? da vil den jo få mer bensin + det er en 2.0 bensinpumpe som er kobla til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Hva om jeg kobler på en bensinregulator? da vil den jo få mer bensin + det er en 2.0 bensinpumpe som er kobla til :) Å justere opp bensintrykket slik at den går greit på toppen fører til at den går for fett langt nede. Du vil da få høyere bensinforbruk, risikere bore-wash og ikke minst katalysatoren vil bli ødelagt. Finner du ikke ledningsnett fra en Golf 3 GTI? Det plugger du vel rett i den orginale sikringsboksen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg