TurboVolvo Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Heisann. Ønsker å kjøpe Volvo, 240 eller 940 med Turbo. pris inntil 45000. (Om det er sedan eller stasjonsvogn har ikke noe å si.) Må gjerne være så strøken som mulig, noe små fiks klarer jeg. Bilen må være kjørbar, så prosjekt blir ikke aktuelt. Bilen vil bli godt vedlikeholdt, og ikke kjørt istykker. Inget minus at bilen finnes i trønderlag heller, men er det noe av interesse tar jeg gjerne turen ut av trønderlag. Ta kontakt her, telefon eller epost. Epost: petter_trangmyr@live.no telefon: 47848021 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 Heisann. Ønsker å kjøpe Volvo, 240 eller 940 med Turbo. pris inntil 45000. (Om det er sedan eller stasjonsvogn har ikke noe å si.) Må gjerne være så strøken som mulig, noe små fiks klarer jeg. Bilen må være kjørbar, så prosjekt blir ikke aktuelt. Bilen vil bli godt vedlikeholdt, og ikke kjørt istykker. Inget minus at bilen finnes i trønderlag heller, men er det noe av interesse tar jeg gjerne turen ut av trønderlag. Ta kontakt her, telefon eller epost. Epost: petter_trangmyr@live.no telefon: 47848021 hei, jeg har en svart 940 turbo som jeg nå skal på EU med i løpet av november. og etter det blir det muligens salg pga vurderer diesel bil, for pendeler en del. kjøpte bilen av en eldre kar som har hatt den 12år for 2år siden. har ikke hatt noen store problemer med bilen den tiden jeg har hatt den, god å kjøre til tross for att den har 350.000 på telleren nå.Jeg har montert chipa hjærnen å justert turbotrykket til 0.9, montert kon filter og 3"JT eksos hele veien med en lyd demper, går godt:) Har også senka den 40mm men dette står ikke i vognkort..Blanke blinklys rundt om. 17"eiker hjul på sommer med gode dekk. står i svarte cobra skin stoler fram, og montert turbo og oljetrykks måler. Ikke nevneverdig rust. Bruker litt olje men det er vel normalt for en gammel turbobil. Også hender det att den fjusker til en gang iblant. Jeg bor på møre,3KM fra Trøndelags grensa:P Innbytte kan også være av intresse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240gutt Skrevet Januar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 Heisann. Ønsker å kjøpe Volvo, 240 eller 940 med Turbo. pris inntil 45000. (Om det er sedan eller stasjonsvogn har ikke noe å si.) Må gjerne være så strøken som mulig, noe små fiks klarer jeg. Bilen må være kjørbar, så prosjekt blir ikke aktuelt. Bilen vil bli godt vedlikeholdt, og ikke kjørt istykker. Inget minus at bilen finnes i trønderlag heller, men er det noe av interesse tar jeg gjerne turen ut av trønderlag. Ta kontakt her, telefon eller epost. Epost: petter_trangmyr@live.no telefon: 47848021 har en volvo 240 1988 mod til salgs. kanelene og rust i hjulbuene blir gjort så fort som mulig. er godkjent til 2012. lakken er så godt som støken. holder til i kr.sand, kanskje litt langt, men skal bare ha 15 000 ved hurtig avgjørelse. må bort så fort jeg får tatt kanalene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg