RS2-GTi Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by Skillz2k har du bremsekraft forsterkeren??? Og hjul spindlene foran??? Tenker du for og bygge om ? Skulle egentlig bruke dette på min MK1, men jeg vil egentlig ha 256mm bremsene siden det er mindre modifisering. Men kommer det et godt tilbud så kanskje .... Er jo flott med 280mm uansett :) Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 har calipere og skiver til 280 mm bremser. Men skulle hatt spindlene til å feste dette på og bremsekraftforsterkeren. Er dette noe du vil selge?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Hmmm .. må tenke på det.... Spør igjen om ei lita stund. Må ofre litt tanke til om jeg skal ha det på min Golf. Er litt usikker. Det skal gå på Mk1 også med cambern blir helt på jordet. Men skulle tro det gikk og modde det på. Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by RS2-GTi Hmmm .. må tenke på det.... Spør igjen om ei lita stund. Må ofre litt tanke til om jeg skal ha det på min Golf. Er litt usikker. Det skal gå på Mk1 også med cambern blir helt på jordet. Men skulle tro det gikk og modde det på. de bør dreies ned.... finnes firmaer i tyskland som gjør dette og gir tüv godkjenning på det Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Var og leste på VWVORTEX. Altså 1 prob er cambern. Den den skal visst være mulig og få til. 2 prob er nedre bærekule. Men det skal også være mulig. 3 prob som er skikkelig prob er styrestaget. På en Golf 1 med G60 spindel vil du på -/+ 5 grader toe in i fjæringsveien. Det er FETTE farlig. Men har noen en kanonsikker oppskrift så kom gjerne med den ... Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfanatic Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Har du høyre speil liggende? det må være elektrisk! evnt. pris. Siter - Audi 80 B4 x VW Corrado G60 1991 x -VW Boble Roadster cab 1972 x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk x -VW Golf IV 1.6 1999 x -Honda prelude 2.0i 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 type og pris på coilovers? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Gi meg et bud på begge speilene da. Er elektrisk. Neppe så mange som vil ha bare ett speil. Koni Coilovers. 5000,- Justerbart i hardhet og høyde. Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 bestemt deg om du skal selge spindlene og bremsekraftforsterkeren? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by RS2-GTi Gi meg et bud på begge speilene da. Er elektrisk. Neppe så mange som vil ha bare ett speil. Koni Coilovers. 5000,- Justerbart i hardhet og høyde. Nytt? bilder? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Va mye ull å lite får her inne ... Vil ikke selge bremsene front tilfelle jeg angrer. Koniene er brukte. Veit ikke hvor gamle, men ikke så veldig gamle. Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 gir deg 4000 for koniene.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Jeg skal gi deg en knalltilbud :P 5000,- Gidder ikke pruting. Kan si at jeg nå skal ha 6000 for dem så får du dem for 5000 om du vil. De blir alltids solgt til våren uansett. Men vil du ha dem ligger dem nå i kjelleren. Raymond Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lil`ob Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 hei, har du høyttalerdekslene til dørene foran? Siter -corrado vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 er det gule justerbare Koni coilovers?? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg