RS2-GTi Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Siden det er en skokk med folk i fra Corradoforumet som skriver mail til meg etter jeg nevnte at jeg har en delebil stående tenkte jeg at jeg kunne legge inn noen bilder her. I grove trekk har jeg det meste utenom håndtak, motor, gear, setene, g lader, støtfanger forann, høyre forskjerm, speedometer og noen småting jeg selvfølgelig ikke kommer på i farten. Spør gjerne spørsmål her inne så slipper jeg og svare to ganger på samme spørsmålet. Vær også vennlig og ikke flytt denne til kjøp/salg gruppa da jeg tror det er kun raddogutter som er interesster. Har også coilovers liggende til bilen. Justerbart i både høyde og hardhet. Skal prøve og få ut bilder av dem etter hvert ! Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Nå skal en amatør prøve og legge ut bilder .... OBS! Store bilder. Tar litt tid. Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 heisann.. har du vindushever motor på førersiden og servopumpe??? pris og tilstand på dette? mvh roger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by xtreme-corrado heisann.. har du vindushever motor på førersiden og servopumpe??? pris og tilstand på dette? mvh roger... Servopumpe gikk med motoren. Vindusheis manuell på førerside. Hmmm.... gi meg et godt tilbud da. Cluet er at jeg gidder ikke stå til knærne i snø og skru om jeg ikke får litt penger i allefall. Tilstand - si det. Den går i allefall opp og ned. Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-70 Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Har du bryter til el speiler med ledningsnett? det var ikke el vinduer på den? vist det var har du styre enhet til de. Har du abs styreenhet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 er det ikke el vinduer? trodde det var standard på corradon jeg. jeg trenger nemlig til el vindu.. hilsen roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Var det en frontmontert intercooler på den??? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by xtreme-corrado er det ikke el vinduer? trodde det var standard på corradon jeg. jeg trenger nemlig til el vindu.. hilsen roger Ser du på bildet inni bilen er det hvertfall sveivesak til vinduet der :p Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by xtreme-corrado er det ikke el vinduer? trodde det var standard på corradon jeg. jeg trenger nemlig til el vindu.. hilsen roger Jet utgavene hadde ikke dette.... noen av de er også levert uten soltak Var det en frontmontert intercooler på den??? neppe.... er ikke levert orginalt på corra Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Ikke el vinduer. Ledninger til el speil regner jeg med en som vil kjøpe speilene en dag vil ha med. ABS styreenhet har jeg vel ? Har ikke plukken den ut i allefall. Ikke frontmontert intercooler. Har en universal som passer fint i RS front, men den beholder jeg sikker selv. Det er ikke en JET utgave. Ingen av mine raddoer er med el vinduer. Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 JEt utgave??? Kan noen forklare litt nærmere hva det er??? Takker! Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by RS2-GTi Ikke el vinduer. Ledninger til el speil regner jeg med en som vil kjøpe speilene en dag vil ha med. ABS styreenhet har jeg vel ? Har ikke plukken den ut i allefall. Ikke frontmontert intercooler. Har en universal som passer fint i RS front, men den beholder jeg sikker selv. Det er ikke en JET utgave. Ingen av mine raddoer er med el vinduer. Da er begge dine 88/89 modeller..... etter dette har alle corraer el.vinduer.Ser ved nærmere ettersyn at du har takluke og det har ikke JET`ene Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Så vidt eg veit om Jet, så var det billigmodeller som de laga på slutten av g-60 serien, for å få litt fart på salget.. de hadde tilnærma flatt baksete, og mangla en god del av det som var standard på andre G-60. men de hadde MYE fetere ratt.. tre eikers med alu-band rundt den nederste eiken.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Si ifra hvis du er interressert i å selge den IC'en da ;) Har du noe merker, mål eller lignende på den??? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 har du bremsekraft forsterkeren??? Og hjul spindlene foran??? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg