rogue Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Hei Jeg har problemer med kast i den ene bremsetrommelen min. Har byttet hjullager, det hjalp, men problemet kom tilbake etter noen få mil. Noen som har vært borte i dette før? Jeg opplever kast i hastigheter <60 og bilen "hopper" i lave hastigheter. Har ikke byttet lagerbanene, og regner egentlig med at det er dem. Klarer jeg å bytte disse uten en ordenlig presse? takker for svar :) Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 lagrene er jo løse bak på g3... trenger ikke presse til og bytte noe der..kjøp nye tromler nye spindler og lager...vips og bytte Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 lagrene er jo løse bak på g3... trenger ikke presse til og bytte noe der..kjøp nye tromler nye spindler og lager...vips og bytte Helt riktig, lagrene er løse. Men lagerbanene(2stk) i bremsetrommelen kan faktisk byttes :) jeg håper det holder å bytte dem, så slipper jeg å bytte spindel og trommel :) Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 spindelen blir vist litt fort slitt på disse har jeg hørt... så sikkert ikke dumt og bytte di Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Du bruker en dor og hammer og slår ut lagerbanene. et kakestykke..... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Veiledning til bytte av lager m/lagerbaner bak: http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-s2-rs2-1987-1995/249654-bytte-hjullager-bak-audi-80-92-mod.html#post2698283 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 takker for alle svar, da skal jeg få prøve å bytte lagerbanene :) Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg