Gå til innhold

Kjøp av bil!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Skal du ha transporter, så bør du ihvertfall gå for 2,5TDi. Den er femsylindra, og ganske seig. 1,9TDi er ubrukelig i denne store bilen, ihvertfall når man drar tungt.

 

Hiacen er på en måte seigere, men det merkes best ved krypekjøring og igangtagning. Hiacen er bedre på driftssikkerhet, men det er en gammeldags bil som bruker mye drivstoff og føles gammel. Du bør også se på hyundai H-1.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo

Vurder også t4. Er jo kjempebiler å dra med det også. Og alle t4 har 2.5tdi med forskjelligt effektuttak. Eneste t5 er bedre på er vel at den er galvanisert.

 

Tenkte automatisk t5 jeg nå... men t4 er absolutt kurante biler det!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiace er den tristeste sureste bilen i verden. Har akkurat solgt min T5, 130 Tdi 4 motion. Knallbil, god kjørekomfort, dra driftssikkerhet og billig å kjøre med. Gikk på 0.8 i snitt, Hiace med 4x4 bruker fort 1.2-1.3. Dessuten er T5 billigere å forsikre.

 

Eneste jeg hadde tull med var at svinghjulet punkterte, men dette er det garanti på så det ble bytta uten noe spørsmål engang.

 

Jeg ville aldri vurdert hiace en gang, man føler at man sitter i en blikkboks fra 1970.

 

En annen fordel er at hiacen kun drar 2000 kg henger mens T5 kan du ha med 2500 kg.

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T5 er mye bedre enn T4. Mye av grunnen til det er at det er spiralfjærer rundt hele. Nydelig å kjøre både med og uten lass. Savner T5'en min veldig men har ikke hverken bruk for eller råd til så stor bil. Men skal ha slik igjen en gang :D

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår