skaugen Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Hei, noen som vet om noen butikker, nettbutikker, eller enkelt personer som kan selge meg billig billakk? er på utkikk etter lakk til min e30 325ix touring, farge koden som sto på bilen var 181/6 og den heter Diamantschwartz metallic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btroshol Skrevet November 28, 2010 Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 Dette er ikke billiglakk, men topp produkter til vettug pris. kontakt Sandnes custom service eller forhandleren deres Malmefjorden Bil Topp produkter, feks 5 liter Primer filler til Kr 936,- nok til helgrunning på 2 biler å vel så det. Primeren bygger godt, tørker fort og er fin å slipe. Klarlakk 5 liter Kr 799 pluss herder 2,5 liter Kr 439. 7,5 liter ferdig klarlakk til under 1300 kr? Alle produkt er av siste teknologi og selvfølgelig Voc godkjent. Bjørn Tore som er innhabil, bor sammen med Isabell, driver og eier av Malmefjorden Bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Dette er vel ikke akkurat det er topp produkter etter mitt syn men, har prøvd fler av disse produktene... Mye av disse prisene er skyhøye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soerheim Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Mener å ha hørt at RM skal være en ganske billig lakk.. Får prøve å ringe og høre med de :) http://www.rmpaint.com/en_UK/contact/distributors/norway.xml Siter Den som har begge beina på jorda, står stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Lakk er ikke billig, get over it. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg