Nordli Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 noen som har vert borti problemet med at bilen ikke starter? har ingen gnist på pluggene og det er strøm på bilen. har også gått over de fleste kontaktene for å se om det var dårlig kontakt, fant også noen sikringer som hadde røket som jeg da byttet, uten resultater:( Siter - 1968 Chevrolet Camaro 350 SS - 1999 Subaru Forester 2,0 (Vinterbilen) - 1999 Audi TT 1,8T Roadster - 2002 Toyota Corolla 1,4 VVT-i - 2000 Honda S2000 2,0 VTec - 5x 1995 Ford Probe 2,5 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Sjekket coilen? Man kan måle motstand i f.eks. spolen (hva verdiene skal være på din finner du sikker på nettet :)) Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Hvilke sikringer byttet du? Lukter det bensin ? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spikend Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ja faktisk! Litt tilfeldig, for hadde tenkt å komme meg inn her og spørre etter råd no snart.. Med meg er det så sært, for det er bare av og til. Det skjedde ein/to ganger i vinter (når det var kaldere enn ca. -5C ville den ikke kaldstarte i det hele tatt i ein periode), og no for nokre veker siden. Det spesielle er det at selv om den ikkje tenner når du vrir om starteren, så tenner den umiddelbart i bakkestart og går som ei klokke etterpå :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 På min går det å lese feil koder selv, tror det er en måte og lese av deres signaler og, via morsing i check engine lampa. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spikend Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Morsing i check-engine lampa? Skal den blinke mener du? Hadde den på verksted rett etter ein slik "ikkje start" i vinter, men då kunne dei ikkje finne nokon feil :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Jeg skjønner ikke helt, er det snakk om en 2liter eller 2.5litern? Er det du som startet denne tråden?? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spikend Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Det er nok snakk om 2,5 literen for oss begge.. Bare at han har ikkje svart enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 ok:) ta en titt på tråden jeg lagde om og lese av feilkoder, prøv det først også kan vi ta det derfra vettu. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg