Krislangrind Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Ønsker å kjøpe en trimmet motor til min 69mod 1300. Har lyst på en motor med rundt 100+ men det meste er av int. Er ikke int i noe jalla mekka motor med dårlige deler. Har penger så kjøper heller noe hvor det er gjort en god jobb :) Er glad for alt av tips :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 har en boble motor i deler... han jeg kjøpte den hos sa at det skulle være 200hk ++ på den... . Personlig så tror jeg det er ca 120hk på den, med det vet jeg jo ikke siden jeg ikke har fått testet den. Men det er kvassere cam, dobble webbere, osv på den. Plan er å sette den i min egen boble, men har ikke tid til å holde på :S Så her er det bare å by. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krislangrind Skrevet September 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 5500? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 5500? :) har sendt deg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg