EyeLid Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Driver og vurderer litt om det kanskje ikke skal bli noe 18"ere på Audien etterhvert... Noen som har bilde av dette på en annen bil uten den helt sinnsyke senkingen? Er til en sedan det her, derfor jeg lurer litt... Skulle vært 17.5" hehe Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keihin Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 C4C er jo ikke veldig ulikt, så du kan jo se på min her: http://audis6.org/ Dette er med de gamle Jamex fjærene, så den er ikke fullt så lav nå. Personlig mener jeg 18" er minimum på disse bilene. Siter '99 S4 '99 R1 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 det jeg lurer litt på, om ikke 100en skal få noen 18" sommer :D Har jo Fondmetal 5800 nå med nye lisser som gikk en mnd i fjort høst, LITE slitt med andre ord... men ettervært. Pene de BBS RS felgene. :) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 må jo ha 19" :D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 funker ikke med 19" på en sedan vet du... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by EyeLid funker ikke med 19" på en sedan vet du... Hvorfor ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 ser og blir ALT for stort på denne modellen... Min mening da... :) siden det også er min bil så er det jo uinteressant med alt annet. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Keihin C4C er jo ikke veldig ulikt, så du kan jo se på min her: http://audis6.org/ Dette er med de gamle Jamex fjærene, så den er ikke fullt så lav nå. Personlig mener jeg 18" er minimum på disse bilene. Herlige felger ja... En bekjent har samme bbs-felgene i 17" på en Mercedes cab... Og EyeLid - du får kjøre 18"! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 men er det noen som har et profilbilde av en sedan med 18"ere? Så skal jeg nok få PSet inn noen felger jeg har siklet litt på.. :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 http://wave.prohosting.com/audia6c4/werner_c4.htm - Foran 8 1/2x18" med 235/40/18 Dunlop SP9000 - Bak 10x18" med 235/40/18 Dunlop SP9000 - Senket 60mm foran og 40mm bak. Hvis du ikke senker må du regne med at bilen blir ganske høy på 18", kan minne litt om en Audi Allroad :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 hmm... det der er vel tilnærmet akkurat de felgene jeg vurderer ;) Bilen går på gule koni og 40/40... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 En til: http://wave.prohosting.com/audia6c4/guenther_c4.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Den siste der var vanvittig pen. Likte spesielt felgene... Men jeg ville tatt av "øyenbrynene". Det er så stygt... Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taskenspiller Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by EyeLid (...)Noen som har bilde av dette på en annen bil uten den helt sinnsyke senkingen?(...) På bilen min satt det 18" og originale "høydehusfjærer". Det så etter min mening skremmende ut. (Har nå originale 16" Avus og originalt sportsunderstell.) Jeg tror 18" på sedan blir fint om du har omkring 40mm senking. Siter '88 Audi 100TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 ..det jeg og har kommet frem til MSB... ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg