740Bjørn Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Hallo, eg driver på med og bytte motor. Frå '86 B230K til '88 B230F. Eg lurar på kor mykje av ledningsnettet eg må bytta. Har renska allt, men lurar på kor mykje eg skal erstatta. Bare motorromm eller heile bilen? På forhånd takk! Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Ser du på det som realistisk å bytte hele ledningsnettet? Klarer og orker du det er det det beste. Hvis ikke får du nøye deg med å splitte ut motordelen fra det integrerte 230F nettet. Eller helt enkelt kjøpe et separat B230F nett fra en nyere 240. Søk så skal du finne. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Bruk 240 nett. Er altfor mye jobb å bytte ut til 940 nett. Ingen av kontaktene passer, så du må bytte ut alt inklusive sikringsboks og lamper til dashbord. Der jeg har sett at dette har vært gjort har også dashbordet vært byttet til 940 dash. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 (endret) Er jo 740 nett det er snakk om. Men trudde det skulle passe om eg bare røska ut det i motorromm. Passer det ikkje sammen med det som er inni cupeen da? :) Endret September 29, 2010 av 740Bjørn Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Det finner du fort ut av. Er en hurtigkobling under dashbordet på førersiden. Så du kan se om ting passer over, og at du har alt du trenger der. Gikk automatisk ut i fra at du skulle bruke 940 nett i 740. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 du driv nå og styre ja!! ;-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 du driv nå og styre ja!! ;-) Jepp, prøver og få spagettien min til og gå opp.. :S Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Va ute i stad og sjekka, ser faktisk ut som kontaktane e like på førersida under dasjbord, men dei va ikkje like på hi sida, men eg har bestemt meg at eg bare ska hiva ledningsnettet oppi. Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 hadd æ visst nåkka om ledningsnett har æ hjulpe t men, den gang ei. lykke til påsan!! si fra om fremgang da!! :pimp Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 hadd æ visst nåkka om ledningsnett har æ hjulpe t men, den gang ei. lykke til påsan!! si fra om fremgang da!! :pimp Hehe, takk :) For fremgang kan du sjekke prosjektforumet :) Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg