stigare Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Har lakket øyelokk til bilen idag.. Lakkering gikk greit.. ble så bra det kunne bli siden jeg selv gjør det.. :) Tok på klarlakk......... men da klarlakken tørket så ble alt bare helt grått?? hva gjorde jeg feil?? For mye klarlakk?? eller hva er feil?? (Er langtifra ekspert når det gjelder lakkering..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet September 13, 2002 Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 Er klarlakken samme type/merke som fargen? Ellers kan de reagere med hverandre. Lot du fargen få tørke før du lakka med klarlakk? Hvis den ikke får tørka kan de blande seg. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 NEttopp det som var feilen ja! Klarlakken og Lakken går ikke overens! Pusset ned igjen og lakket på nytt.. Gjenstår bare å finne en klarlakk som matcher! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 13, 2002 Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 VAG-forhandleren har jo sånne kit som består av 2 spraybokser. En med farge og en med klarlakk. Da får du originalfargen og klarlakk som matcher selvfølgelig ;) Koster ca kr 100,- Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 gjør man??? ahhhh.....dette skulle jeg visst før!! Men blir vel sikkert greit nok nå.. Blir det ille så tar jeg løsningen din Loppa! Takk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg