Namixa Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Noen som har noe peiling på hvordan man kobler opp en bryter fra bensinpumpe releet og inn i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Skal du ha en bryter istedet for relèet eller en bryter til å styre relèet? Hvorfor? Du er kalr over at på de fleste biler har pumperelèet mere enn en funksjon? På "eldre" volvoer mener jeg relèet får ett minussignal fra ECU når pumpa skal gå, om man kobler seg inn på den styrestrømmen, og kobler til jord via bryter bør det være gjort. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Namixa Skrevet September 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 tenkte på enten direkte fra bensinpumpa et sted eller fra releet. det er en 93mog 850gle. hvorfor er fordi det jævla relee går hele tiden.så blir det overopphetet osv så stopper bilen..men har bestilt meg ny camakselsensor nå så håper jeg kanskje slipper å at det er den som er gåen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Hvis relèet blir overopphetet, er det en grunn til det, det mest sannsynlige er at pumpa di går tungt og bør skiftes, en annen er at det er en overledning til gods. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg