Gå til innhold

Min 740 gl :-)

Ranger emnet


mister-klæbu

Anbefalte innlegg

018.jpg?t=1285458123

 

016.jpg?t=1285458123

 

017.jpg?t=1285458123

 

004.jpg?t=1285458123

 

Mitt lille prosjekt som jeg pusler med og utvikler hele tiden. Har hatt bilen nå i 3 måneder som jeg kjøpte av min morfar. bilen er galvanisert og har null rust. motoren er en B230f som har gått 298.000km. Har en b230ET som jeg tenkte kanskje og bytte mot en FT elr FK, da dette blir enklere da jeg har lh2.4. :-)kjører også med intercooler for og sjekke om d funker, innsuget er værtfall myyye kaldere ,såvidt noen temp i det hele tatt.. birthday

Endret av mister-klæbu

Rød-sprit racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har satt på add on foran og skiftet ut til dioder i dashbordet, venter på dioder for og ha i skiltlysene og park/kjørelysan foran. ska ta bilder imårra med add on foran :-) felgen har jeg 30mm spacere for og få på da de egentlig ikke passer med innpresset...tuusen takk for innspill! arti og høre!! :-)

Rød-sprit racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en b230ET som jeg tenkte kanskje og bytte mot en FT elr FK, da dette blir enklere da jeg har lh2.4. :-)

 

For meg høres det mye enklere ut å bare lempe nedi ET motoren og bruke ledningsnett og sensorer som allerede er i bilen. Det eneste du trenger da er hjerner fra en lh2.4 turbobil, eller chipper til hjernene du har.

 

Et annet alternativ er å bruke f-motoren og flytte over grenrør/turbo, dysene og slikt fra ET motoren. Da må du riktignok ordne oljeretur i f.eks bunnpanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øyelokka blir nok på ja ;-) og felgene har jo kant da, på en måte! ;-) har ikke sett noen andre med disse felgene heller, og de var ganske dyre, selv med 60% rabatt så må nok ha de ja! :-)

 

har ikveld montert defa-anlegg med motor og kupevarmer, kjekt og ha i trøndelag for og si d sånn!! nesten 5minus inatt så, tok også tectylbehandling under med carosol.

 

ikke en rustflekk fra før av så d var jo bærre lekkert da!!...skal legge ut flere bilder imorgen av interiøret.

Rød-sprit racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår