TurboAlven Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 skal kansje hente en bil til uka som kommer, men den står et stykke unna uten skilter. har forhørt meg litt rundt om dette her med prøveskilter å fikk høre at det kun var bilens eier som kunne få kjøpt de.. noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? eller er det nok at jeg bare har skiltNR til bilen? MvH TurboAlven Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 bullshit...er ingen problem for deg og skaffe prøveskilter til en bil som er registrert på en annen...har hentet flere biler med prøveskilter jeg... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 okei, da er det mulig jeg misforsto da :) takk for svar! Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Den som har sagt det har nok så lite peiling at vedkommende burde holdt kjeft. Hvem som helst kan leie prøveskilt, og den trenger ikke være verken eier eller sjåfør på vogna. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet September 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 såppas :P da bør det ikke by på problemer.. Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Du trenger ikke å inneha førerkort engang :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 hva skjer om man får parkeringsbot på klistermerker? går det på skiltet eller prøvekjennemerkene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Det går på bileier. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 bra dette kom opp:P har også lurt på dette Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg