Gå til innhold

Turbo-Am: '81 Nissan Laurel TD

Ranger emnet


Turbo-Am

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...
  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenge sia eg har fått oppdatert her ser eg..

 

Har ikkje skjedd så veldig masse, men har da skjedd litt ;)

 

Syns de grå 14 tommerane blei litt kjedelige ettervært, så heva på nokka andre dekk på de kvite 15 tommerane, og monterte på bilen..

DSC00214-1.jpg

 

DSC00212-1.jpg

 

Etter det så blei det igronn ikkje gjort stort med bilen, bare kjørt.. Men gikk jo til slutt lei av jalla løsninga som eg monterte turbotrykksmåleren med.. Ehe, gaffateip:tannløs:

Så tok å skrudde den fast på sida av instrumentpanelet.. Lakka "huset" til instrumentpanelet svart i samme slengen..

DSC00273.jpg

 

Neste eg gjorde var å felle inn to spredere som eg kjøpte på Ekeberg markedet nå i september i fangern der blinklysa stod..

DSC00308.jpg

Blei ein litt jalla løsning på blinklysa da men, sideblinklys te Volvo 940 bak grillen.. Er litt stilig å se på i mørket :D

 

Prøva også "nye" felger samme daen, 7 og 8 x 14" chrome spook, men ytterringen er skakk, så kommer til å ta ytterringen frå de andre breie eg har, og sveise på..

DSC00307.jpg

 

DSC00306.jpg

 

DSC00303-1.jpg

 

Så var det instrumentene sin tur igjen.. Selve speedometeret hadde vært bytta ein gång, så var ana viser på det, i forhold te turteller og slikt.. Så tok speedoen frå et 2,4 bensin instrumentpanel eg hadde liggans, og satte i.. Lakkerte samtidig ramma rundt instrumentene svart, så det blei meir heilhet med svart innafor glasset og svart på utsida..

DSC00312.jpg

Ja, rattet skal lakkas med svart venyllakk ;)

 

Hva syns folket?

-1981 Nissan Laurel C31 2,8TDI

 

PSN: Mr67Mopar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår