mrkimmen Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 heisann, jeg har en 88 omega 3000 me den gamle 156 hesteren, det jeg lurer på er om de er mulig å flytte over komponenter fra en 177 hester for å få samme ytelsen, har hørt att dette er mulig???? stemmer dette å er de noen som kan svare meg på dette??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrkimmen Skrevet September 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 hallo??? somebody?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Du må bytte hele motoren for å få 177, 156 hestern har lavere kompresjon enn den :) 156 hestern er derimot greiere å sette turbo på, av samme grunn :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrkimmen Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Du må bytte hele motoren for å få 177, 156 hestern har lavere kompresjon enn den :) 156 hestern er derimot greiere å sette turbo på, av samme grunn :D Ja er de jeg å har fått høre:) kor masse hk tåler denne motoren me normal bruk av turbokonvertering da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg