skiern Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Ford Sierra 2.0 L selges med mangler fra EU-kontroll. Soltak, hengerfeste og motorvarmer. Sommer- og vinterdekk medfølger. Reg. reim nylig byttet. Selges billig! Siter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Pris for bilen da? Har du bilder? Litt info om bilen da (årsmodell, km.stand, farge, soltak, RUST osv...) Hvilke mangler på EU var det da? onfiredevi Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Jeg hadde tenkt meg hbo. 5000,- Bilen er sølvfarget, 86'mod og gått 186000km Bilen står på auksjon nå, men hvis den ikke blir solgt der, skaffer jeg bilder på mandag. Mangler på EU-kontrollen var: - Bærekule venstre side - 2 foringer i bakstilling - Rust i gulv Siter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 hvis det er 2 dørs.. send pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Bilen er forstatt tilsalgs... Bilder kan sendes til interreserte på e-mail. Siter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorManik Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Er det sedan eller combi? Siter BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Det er en combi.. Siter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Bilen til salgs fortsatt ja? Har du ei liste på hva som er feil/mangler på bilen og ei liste over hva som evt hva som er gjort på den? :D Og bilder??? Kan evt. sende bilder til tomas.rosset@oppdal.com :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Send litt info og bilder til hans@mailtilmeg.com også. Driver å hjelper en veninne med å kjøpe bil. hun vil ha Sierra. Er kanalene i ferd med å bli skikkelig opprusta? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Peugeot-605 Bilen til salgs fortsatt ja? Har du ei liste på hva som er feil/mangler på bilen og ei liste over hva som evt hva som er gjort på den? :D Og bilder??? Kan evt. sende bilder til tomas.rosset@oppdal.com :) Heisann Som nevnt tidligere, er det disse manglende jeg fikk fra EU-kontrollen: - Bærekule venstre side - 2 foringer i bakstilling - Rust i gulv Har hatt bilen siden oktober i fjor, og har overhodet ikke hatt noen problemer med den. Det jeg har gjort er å bytte register-reima og oljeskift... Originally posted by Hersker HansSend litt info og bilder til hans@mailtilmeg.com også. Driver å hjelper en veninne med å kjøpe bil. hun vil ha Sierra. Er kanalene i ferd med å bli skikkelig opprusta? Tror ikke kanalene skal være så ille, eneste rust som må utbedres som jeg veit om er rusten i gulvet... Sender bilder til dere begge når jeg kommer hjem imorgen, har ikke bilder her.. Siter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Bilder sendt... Siter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Selger også en Sierra Coupè... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=29977 HBO 2000,- onfiredevi Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Excaliburz Selger også en Sierra Coupè... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=29977 HBO 2000,- onfiredevi Det er vel mildt sagt lite interresant for meg... Siter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg