Gå til innhold

Selges: 1994 VW Golf GTI 16v

Ranger emnet


Tass

Anbefalte innlegg

Selger min 1994/95 Golf GTI 16v.

 

Pris 79 000.

 

Den er Windsor blå metallic, sjelden og meget pen farge, meget pen og velholdt. Den er i god stand og har servicehefte.

Km. stand er 212000, bilen har følgende utstyr:

 

-AC

-4 el. vindu

-Kjørecomputer

-el. soltak

-Recaro interiør(strøkent - ingen slitasje!!)

-8 org. 15" alufelger. 4 bra sommerdekk, 2 bra piggfrie vinterdekk

- Nye hovedlykter(angeleyes)

-Fjernstyrt sentrallås med alarm

-Handsfree sett til Nokia

 

Olje, oljefilter og luftfilter er nylig skiftet.

Bilen blir eu-godkjent i slutten av feb, blir byttet eksosanlegg m.m i den forbindelse.

 

 

Mvh

 

Thomas

Tlf: 41 20 53 60

 

28122003140651IHVaN43FrsID.jpg

 

28122003140651qI6V81l8AofQ.jpg

 

28122003140651aRgh76DPPYEC.jpg

 

05082003193224N9w449U4e6u5.JPG

I once went to a premature ejaculators meeting......I left early.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Pen bil! :)

 

Hvordan går en G3 Gti 16v i forhold til en G2 Gti 16v? Noen som vet?

 

Og er det orginal eksosen som er på bilen nå? Den så utrolig 1,3liter aktig ut :)

 

Hei

 

Bilen er meget pen!!

 

Tja... jeg har ingen erfaring med g2 Gti 16v, men jeg synes min går meget bra i hvert fall. Sterk i bunn og hissig i toppen!!

 

Det er orginal eksosen som står på ja, og det er meget velvillig jeg skifter ut anlegget :D

Som du sier, det ser ikke ut.....

I once went to a premature ejaculators meeting......I left early.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

 

Pen bil! men original eksosen skulle vært gjort noe med.. Mye å vinne ved å skifte. Effekt økning, om du begynner ved katalysator og bak og ikke minst lyd. Men det er vel noe jeg ikke er den første som sier deg!

 

Men det jeg skulle si var,. siden golf 3 er tyngre originalt enn golf 2, vil nok golf 2 være kjappere i aks. Men golf 3 er en mer comfy bil da, og nyere! (ville heller hatt den , enn min) Forøvrig, til sammenligning med en original VR6, drar den ikke sinnsykt i fra gti'n jeg har i aks. Så din bil, og min går vel noe likt vil jeg tippe.

Audi S3 `01

 

______________

 

x- VW Corrado VR6 `89

x- VW Golf GTI 16v `86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by drive

Hallo

 

Pen bil! men original eksosen skulle vært gjort noe med.. Mye å vinne ved å skifte. Effekt økning, om du begynner ved katalysator og bak og ikke minst lyd. Men det er vel noe jeg ikke er den første som sier deg!

 

Men det jeg skulle si var,. siden golf 3 er tyngre originalt enn golf 2, vil nok golf 2 være kjappere i aks. Men golf 3 er en mer comfy bil da, og nyere! (ville heller hatt den , enn min) Forøvrig, til sammenligning med en original VR6, drar den ikke sinnsykt i fra gti'n jeg har i aks. Så din bil, og min går vel noe likt vil jeg tippe.

 

 

Heisann.

 

Får se hvor mye av anlegget som blir byttet, det kommer an på hvor langt frem hullet er....

Håper lyden blir bedre, for den er omtrent like trist som utseende på anlegget.... :)

 

Du har sikkert rett i at g2 16v og g3 16v er like kjapp i aks, men ellers tror jeg nok g3 overgår g2 i det meste.

Bilen er lettkjørt, recaro setene er enorme og bilen er meget komfortabel selv med jamex 40 mm senking.....

 

 

Forresten: Innbytte i billigere bil vurderes!!!(VW, Volvo, Audi, BMW)

I once went to a premature ejaculators meeting......I left early.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er den solgt enda? hvis ikke, hvor befinner den seg? er det mulig å få ta en titt på den osv. osv. osv......

Golf GT, fjerna hjulbuelister (Bygd den om til CL well) 40 mm ned og SHINY 17" om sommern.. Nye flotte foringer av typen Polyrhutan og litt kvassere bremser av typen EBC.. men fortsatt bare 90 hk da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Thomas

Er den solgt enda? hvis ikke, hvor befinner den seg? er det mulig å få ta en titt på den osv. osv. osv......

 

 

Heisann.

 

Bilen er akkurat solgt til en heldig kar fra Lillehammer :)

I once went to a premature ejaculators meeting......I left early.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår