chilpadde Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Hei. Noen som kan gi meg noen råd ifbm. med clutch. Syntes clutchen tar litt langt ut på bilen min så er redd den skal ryke. Hvordan skal det være på passat. Skal den ta jevnt helt ut eller kan den være slik at den tar kun de siste 5 cm. Noen som har tips. Hørte noen snakke om at det var justerings muligheter? er det noen måte og sjekke om clutchen er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Hei Sånn er min og, og verkstedet sier det skal være sånn på passat. Har og en transporter, og den tar clutchen mye lengre inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Clutchen på min Passat tar også langt ut, så skal nok være sånn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg