Gå til innhold

Min 01mod 320 CDI Avantgarde


furiaman

Anbefalte innlegg

Hei er nå en heldig eier av en 320 CDI Avantgarde sedan. Er meget godt fornøyd med bilen. Motoren er sinnsykt sterk og bruker veldig lite syns jeg. Bilen har gått 198 000km

Bilen er godt senket og skodd med noen ganske så fine 19" :-)

Bilen har så og si alt utstyr bortsett fra luftfjæring.

Den er ca strøken utvendig. Har kun noen få tekniske mangler som jeg skal begynne med over helga. Legger ut noen bilder. Kommer flere etter hvert som jeg får tid, og når jeg for starta med fikse småplukket.

 

 

 

16092010066.jpg

 

17092010067.jpg

 

39_-1897470035.jpg

 

39_-1379738723.jpg

Fra salgsannonse

 

39_-1288446046.jpg

Fra salgsannonse

Endret av furiaman

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastisk grom vogn! helt perfekt, tøft stuk og grom motor! hvis det var noe jeg skulle gjort videre med denne, så var det å montere 211-look lykter med 6000k xenon i linsa.. det er vanvittig flott!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo den bilen som er importert og registert som en E 200 CDI. Du bør være forsiktig med denne bilen. Hvis du blir stoppet av vegvesen, så får du problemer. Kan jeg spørre om prisen, hvis det går greit!

 

ja vet. står noe i vognkortet om det om chassisnr. har forsikra den som 320cdi. bytta den i a6en jeg hadde med 60k i mellomlegg fra min side

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Grattulerer med bilen! Hvet du noe om hvordan bilen ble importert fra Tyskland? Da jeg har vært interresert i denne bilen, så ringte jeg vegvesen. Og fikk info om at den ble hentet av en godkjent verksted som e 200 cdi karosseriet. Den skulle bygges til en e 200 cdi, men så har de bygget bilen til en e 320 cdi. Så det var egentlig en e 200 cdi karosseriet, og kilometerstandet på spedometer tilhører dette karessoriet. Den motoren, understellet og girkasse er fra en annen Mercedes E 320 CDI. Som ingen hvet hvor langt har den gått!

Endret av Barabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår