Gå til innhold

Audi A4 Sedan 1996 – deler selges, motor, interiør,ruter,dører, driverk, everything.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Heihei, sitter her med en Audi A4, som jeg kjørte på taket i grøfta her om dagen.

Bilen overlevde kræsjet bra men Audien er vell helramme? Så med en solid bulk i taket er vell bilen så godt som rammeskeiv. (?) Mulig en erfaren person som har tid og lyst kan reparere dette her. Men i utgangspunktet blir bilen solgt i deler. Alt av deler er tilgjengelig da eneste skade på bilen er en solid bulk i taket, knust takrute, og frontrute. Bilen har fått riper på siden da den gikk rundt. (Sklei over en mur og velta på taket). En solid bulk i et deksel under også, da den sklei over den 10cm høge muren. Den fikk også en solid dytt i høgre bakhjul, så det kviner litt når bilen blir kjørt framover. Motor, akslinger og alt annet fikk ikke en skramme. Bilen har blitt kjørt etterpå, ingen ulyder, bare fra høgre bakhjul da det tar atti skivebrems eller noe sånt.

Bil informasjon.

 

Audi A4 Sedan 1.9 TDI 110HK. Biltype : 8D20Y4

Km. stand 310 000

Lakktype : LY7M

Motortype : AFN 24319

 

Bilen er nylig kommet ut fra verksted der den ble påkostet 18.000 i nye deler. Den er EU godkjent 07.09.10 med null feil, og frist for neste EU er 06.2012. Årsavgift er betalt, men skilter er levert inn.

 

Før EU ble følgende feil funnet :

 

Slitte sommerdekk foran.

Slakk i nedre bakre lenkearm H. Side.

Slakk i øvre fremme lenkearm V. Side.

Def i ytre drivledd H. Side.

Slakk i H. Endeledd.

Skade på bremseslanger foran – begge sider.

Feil på parklys – stopplys, skiltlyse.

 

Disse ble utrettet (03.09.10)

Bremseslange foran begge sider.

Styreledd en side, venstre side.

(Kjøretøy foran + bak (utmåling endeledd ut- og innemontert)

Yttre drivakselledd H. side.

Skiftet ytre drivakselledd V.

Jevnhastighetsledd

Drivledd

Skiftet fremre øvre føringsarm V. Side.

Skiftet nedre bakre føringsarm h. side

2 stykk splitter nye sommerdekk foran sitter på 17” felg.

Continental 205/55R16 94V

 

Før bilen ble kjøpt 28.10.2009 ble det tatt en tilstandrapport : der ble motor og gir klassifisert som i meget god stand selv om den høye KM standen.

Instrumentlyd ble byttet.

Høgre bakre lenkearm byttet.

Motordeksel.

 

Alt verkstedsarbeid har jeg dokumentasjon på, og er utført hos autorisert Audi verksted.

Bilder av bilen kommer i løpet av dagen.

 

2 stykk 1 måned gamle lykter er kjøpt framme, ikke en ripe i disse. :) Komplett med blinklys.

 

Jeg kan nåes på telefon 90596055, sms,ring eller skriv her! :)

Deler kan hentes i Odda, Hardanger. Eller sendes over hele landet.

 

Se flere bilder av bilen her!

audi%20016.JPG

audi%20030.JPG

audi%20033.JPG

audi%20041.JPG

audi%20084.JPG

audi%20077.JPG

audi%20051.JPG

audi%20036.JPG

Helt nye dekk framme.

audi%20023.JPG

Helt nye par lykter med blinklys.

audi%20027.JPG

 

Flere bilder her

Endret av iNsane92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessda, det har jeg.. dekselet til sikringene har faktisk en liten V shape oppe på dekselet, klarer ikke bestemme meg for om det skal være sånn eller ikke.. men jeg skal opp og ta bilder idag, så kan jeg ta med meg ned delene, så legger jeg uttpå noen bilder av det i kveld. :)?

 

Dekselet under rattstammen er helt og fint, og grått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår