xerxes Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 har en -72 vauhall viva som lager noen forferdelige stygge lyder fra kardangen (klokka).finner ikke ut hvor det kommer fra og det er ikke hjullager for de ble byttet for bare 2 år siden.en mekaniker mente at det kom kansje fra klokka.. noen som har ett tips ?? er det lagerne eller kan det være de tannhjulene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 har en -72 vauhall viva som lager noen forferdelige stygge lyder fra kardangen (klokka).finner ikke ut hvor det kommer fra og det er ikke hjullager for de ble byttet for bare 2 år siden.en mekaniker mente at det kom kansje fra klokka..noen som har ett tips ?? er det lagerne eller kan det være de tannhjulene ? samme greia som jeg har i akslingen, derfor jeg skal overhale akslingen med nye pinjonglager og alle andre lager osv.min er så dårlig at det rykker så vidt når jeg kjører sakte. er vell likefør alt går til pises..;) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerxes Skrevet September 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 må en demontere hele akslingen fra bilen ? hvor mye arbeid er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 (endret) må en demontere hele akslingen fra bilen ? hvor mye arbeid er dette? ja er nok enklest det, alt må monteres riktigt osv , fint å få noen som har gjort dette før å gjør evt og som har riktig momentnøkler osv.. og demontere bakakslinger/understell på ascona er ikkje noe problem. demonter den og evt momenthylsa i lag så slepper man så mye oljesøl fra klokka også.. legger en liten video så kan du høre kordan akslingen min ruller på 1.gir i friluft. hørest det noe kjent ut foresten? http://s251.photobucket.com/albums/gg312/Fasefeil/?action=view¤t=P9290408.mp4 får ikke mulighet til å jekke opp bilen du også da på bukker og la bilen gå på 1 2 3 eller 4 gir og filme sånn som eg har gjort?..kunne tenkt å hørt Endret Oktober 1, 2010 av Einart Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg