DidrikHA Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Har lagt merke til at det litt vått bak førersete på golfen. har hørt litt rundt og forstått at dette er et "vanlig" problem. Er det noen som vet hvor dette vannet kan komme fra? noen steder jeg burde lete spesiellt godt? takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 vannsperra i døra er sannsynligvis borte. det er bare en plastfilm som er limt fast mellom døra og trekket. for å hindre vann i å trenge inn i kupe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 jeg har samme problemet på pasasjersiden Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Kan også være at det er et lite hull under der hvor visker-motoren er montert foran, hvor foreksempel gasswire o.l. går inn. Da kommer det inn vann inn ved torpedoveggen og renner ned under dashbordet og ned i gulvet. Og siden gulvet i bilen er laver bak enn foran så renner alt dit. Hadde samme problem på Passat'n min, hvor den hadde stått ute i regnvær litt over en uke. Da fant jeg bilen med ca 5cm med vann liggende i gulvet på førersiden. Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Har nettopp fikset problemet selv. Det er plastduken bak dørtrekket som ikke er tett, så det renner vann langs ruta, ned langs dørkarmen og kommer ut helt i bunn under trekket for så å lage badekar i baksetet. Skikkelig moro vettu. Ta av dørtrekket, riv av litt av plasten rundt hele og kjør på med Tec7 for å tette. Voila, lekkasje fikset. Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Takker for hjelpen folkens, da er det ikke basseng i bilen lenger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg