Jacooobs'n Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Tenkte å bestille meg en 150 cruiser iløpet av en uke eller to for å få den levert før jul. Vet det kommer en 190hk på nyåret men det bryr meg svært lite igrunn. Jeg tenkte også å sette 22" sommerfelger på den men lurer på hvor mye gummi jeg kan ha før det subber? Felgen er 9,5 bred. 245 eller 255 må vel være greit å bredden men bør jeg gå for 30 eller 35 profil? Hvis ikke 40 for den skyld. Har noen erfaring med 22" på 150 cruiser? På forhånd takk for alle svar Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Denne Rav4 har jo 22" med 255/30, så jeg regner med at det er plass til enda mer på en bil som er såpass mye større. Blir mye barskere om du gjør en AT35 ut av den =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 neineinei, du kan ikke sette på bling på en sånn bil....må jo være noe av det mest latterlige folk finner på... sleng på noen 35" offroad hjul heller:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 neineinei, du kan ikke sette på bling på en sånn bil....må jo være noe av det mest latterlige folk finner på... sleng på noen 35" offroad hjul heller:D Hadde en hilux AT35 en gang og mer ubrukelig bil å kjøre på landevei skal du leite lenge etter. Hadde en pathfinder med 24" og det var mye bedre men 24" ble emd litt lite gummi til så tung bil så går hardt ut over felgene. 22" tror jeg er fint til en cruiser Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 (endret) Bare av ren nysgjerrighet; I hva slags miljø skal bilen stort sett gå? Jeg glemte sef å legge til linken i forrige innlegg, så her er den http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24386198 Endret September 23, 2010 av A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Bare av ren nysgjerrighet; I hva slags miljø skal bilen stort sett gå? Jeg glemte sef å legge til linken i forrige innlegg, så her er den http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24386198 Hadde vært moro med 24" igjen men da blir det så lav profil. Bilen blir mest brukt på landeveien den Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLC-fan Skrevet Desember 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2011 Vil du ødelegge kjøreegenskapene, så det bare sette på 22" med 255-dekk. Det kanter, sporer, og er dønn avhengig av nye dekk hele tiden for ikke å bli et mareritt. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg