ja9en Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Hei. Vurderer denne bilen ;http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24135145 Har lite erfaring med vag og passat fra før, så fint om noen kunne hjulpet meg litt med valget. Grei pris? Grei bil? Har prøvekjørt og sitt bilen og den var god å kjøre å virket kjempe. Er passat en problembil? Takk på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Hei Kan nå dele mine erfaringer med deg da: -Vist bilen ikke er solgt ny av møller i norge, pleier de å være vansklige med reklamasjoner. - Sjekk bilen for sinkslipp, det er vel og ganske vanligt på 3c - Servicehefte, sjekk servicehistorie!!! Ellers er dette kjempebiler komfortmessigt, men er litt dyre service/repkostnader på vwer da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9en Skrevet September 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 takk for tilbakemelding ! :) Hva er sinkslipp? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Hei Sinkslipp er når sinken slipper på stålet, ser nesten ut som når det ruster under lakken. Visst bilen ikke er solgt av møller, så er det kun 3 års garanti på sinkslipp. Visst den er solgt av møller, så er det 6 år. Enda møller ikke betaler noe av dette, er det denne normen de følger. Forstå det den som vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Har hatt en -07 1,9tdi Highline. Var veldig fornøyd med den, lite problemer. Er ikke så mye feil på disse. Generelt har Passat vært rimelig bra siden 2001. Men sinkslipp som nevnes, bør du se etter. Kan være vanskelig å se, bør ha godt lys. Ser ut som små lakkbobler, gjerne nederst på dørene og bakluken. Ikke bare Passat som har dette, men mange nye biler. Jeg lakkerte 3 dører og bakluken på min. Det er ikke lenger 6 års garanti på dette, men 5 år/100' km. Er den bruktimportert har du 2 år fra den var ny, men kjøper du en bruktimportert fra et firma har du jo uansett 5 års reklamasjonsrett på nyere bruktbiler.. Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg