tusse Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Hei, Når jeg begynner å kjøre kommer varsellyset for håndbreket på i dashbordet, det varierer på hvor lenge lyset lyser, men er utrolig irriterende, det kan være fra 5 min til en halltime også lengre.. Noen som vet Hva som er galt? Er ikke alltid det kommer med en gang heller, ofte når jeg kommer på over 3000 Omdreininger. Takker på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Hvis du skriver hva slags bil det gjelder, kan det være det blir enklere for guruene her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tusse Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Bilen er en Mazda 323f GLX 1996 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Kan være varsel om lite bremsevæske? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Lærer man ingenting på trafikkskolene om dagen???? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg