MariusBo Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Legger ut Golfen min for salg, noen som er interessert bare ta kontakt bilder og mer info kommer! Bud starter frå 1500 +! Kan også nevne at den starter og går, men ikke mye mer :) (Må rekne med litt arbeid) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 er det treergolf? noen fancy deler på den eller helt orginal? Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBo Skrevet September 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 er det treergolf?noen fancy deler på den eller helt orginal? Helt Stander dessverre, kjøpte den rett før opphugning :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexB Skrevet Oktober 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Legger ut Golfen min for salg, noen som er interessert bare ta kontakt bilder og mer info kommer! Bud starter frå 1500 +! Kan også nevne at den starter og går, men ikke mye mer :) (Må rekne med litt arbeid) Er intressert..! har just rævkjørt en annen bil, så trenger framskjermer, panser, framfanger, grill, radiator +++ dersom dette faktisk er brukbart er jeg SVÆRT intressert :) send på ei mld på 93676805 :) Mvh Alex Siter 1993 Volkswagen Golf 3 (1.8 GL) Alex - Trondheim - HobbyMekaniker - Mannen bak Norwegian Racing Community Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg