406_96 Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Hei, jeg lurer på om noen her, som kan forklare litt kort og godt om all denne infoen som står om forsterker og høytaler og div. Dette om RMS, watt, ohm og peak osv. Jeg vet hva ohm, watt og det der er i seg selv, men jeg vet liksom ikke hva jeg skal få ut av det. Og hvordan jeg kan finne ut hilke høyttalere og subber en forsterker kan drive. Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Har du sjekket om noe slikt står i Stickytråden på bilstereoforumet? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
406_96 Skrevet September 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Hmm, nå har jeg det, jeg ser ikke noe. Kanskje hvis du kunne linke det hvis du vet om noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=10&ids=artID Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
406_96 Skrevet September 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Tusen takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg