st11504 Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Det er noe som har løsnet på eksosanlegget på min 97 mondeo som har ført til at røret bak til bakre eksospotte dunker mot bakstillinga ved enkelte turtall. Jeg har fikset dette med en frekk MacGyver-løsning (treflis mellom røret og bakstillinga). Men nå har jeg begynt å lure på om røret kan bli så varmt under kjøring at treflisa kan ta fyr? Hva tror dere? Er det en skikkelig selvmordsbombe jeg har laget, eller kan treflisa funke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Hvis en treflis er godt nok for deg så kan du bare la den være, den tar ikke fyr. Men jeg hadde selvsagt kjøpt ny bil..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st11504 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Takk for svar! Så lenge bilen tikker og går og ikke går i lufta er jeg happy :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg