Håkon_w Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 ev en der jeg slipper å trekke kabel fra dæsjen til kofferten og drille hull i blekket. finnes det noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Jeg kjøpte en fiffig en på bilxtra. En aktiv antenne som limes på innsida av frontruta, og kobles til antenneinngangen og den blå/hvite ledningen bak på spilleren(remote/power antenna). Funker kjempefint, og er relativt diskre. Det blir langt mindre arbeid å kable til denne, enn til en vanlig antenne utvendig på bilen. Man slipper også borring i karosseriet. Kosta rundt 200,- Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon_w Skrevet September 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Takk for tipset, det høres jo veldig bra ut. Er signalene oppimot like bra som en vanlig (teleskopantenne?) Det skal sjekkes ut;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Jeg syns signalene er bedre enn alle originalantenner jeg har vært borti, ihvertfall i eldre biler. Nyere biler har ofte lignende antenne integrert i en av vinduene, så prinsippet er mye brukt :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg