Kristofferh Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 har holdt på i dag med bilen og skal skifte termostat, men det jeg lurer på er hvordan gjør jeg dette? jeg har tatt av dynamoen og prøver å få bort den delen som holder dynamoen oppe (delen som ligger foran vannpumpen) men den lirker seg ikke en millimeter så det jeg lurer på er hvordan jeg evnt skal gjøre dette, eller er det lettere å jekke bilen opp og ta det fra undersiden? takker for svar :) Siter Corrado G60 Karman x Golf 2 GTI 16V Edition One Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristofferh Skrevet September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 klarte å finne ut av alt etterhvert, holder på å skru bilen sammen nå:) måtte av med dynamo, dynamo- og servo braketten, var lett når jeg fant ut hva som måtte av :) Siter Corrado G60 Karman x Golf 2 GTI 16V Edition One Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg