Screamingeagle Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Bil: 2002 A4 1,8TQ (150hk AVJ) Etter å ha montert en splitter ny luftmassemåler til 300,- fra Ebay, merket jeg at bilen dro betraktelig bedre. Men, etter kort tid kom motorlampen opp og sa at MAF voltage too low. I tillegg kom ESP-lampa!!!! I live data fikk jeg ingen signaler fra den nye luftmassemåleren. Etter noen dager monterte jeg den gamle inn igjen, og alle lamper forsvant. Bilen drar nå litt dårligere, så LMM bør nok byttes uansett, men jeg får ihvertfall ingen feilkoder og drit. Den nye LMM har eksakt samme delenummer som min gamle, men er selvfølgelig ikke en originaldel. Har jeg kjøpt ekskrement, eller er det bilen min som har blitt helt sinnsyk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Har jeg kjøpt ekskrement, eller er det bilen min som har blitt helt sinnsyk? tipper på det første Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg