opelduude Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Får opp denne feilmeldingen når jeg bruker bilen "innstälning halvljus" På norsk så skulle det bli nærlys innstilling, men jeg har jo xenon så det går ikke an å justere noenting der. Alle pærene både foran og bak er i orden. Hadde vært fint om noen viste hva dette er for noe? :D Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpioman Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Kanskje den automatiske nivåreguleringen til xenon-lysa har hengt seg opp?! Hvordan er lysbildet da? Merker fort om lysa er veldig "høyt" eller "lavt"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Kanskje den automatiske nivåreguleringen til xenon-lysa har hengt seg opp?! Hvordan er lysbildet da? Merker fort om lysa er veldig "høyt" eller "lavt"... Skal sjekke det når det blir mørkt, men når jeg bruker nærlysene på kvelden lyser de helt normalt. Har også et ganske likt og irriterende problem. Det står hele tiden at jeg må sjekke kjølevæskenivået men ekspansjonstanken er på max. Ble slik etter at jeg lekte meg litt på grusen :P Regner med at det sitter en sensor nedi tanken som ikke er god? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpioman Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 En "duppert" nedi ekspansjonstanken ja... Tror man må bytte hele greia. Nytter ikke koble forbi med å sette "lask" på ledningen heller. Min har 2.5td har klaget på lite kjølevæske de siste 3.5år. lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg