chrysler84 Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Kjøpte meg idag en 96" Mod Audi A6. Gått 220000km. Lurte på et par ting. Bilen "ruser" seg opp litt mellom 1-2 giret, samt den girer litt vel fort fra 5 til 4 når jeg rører gassen, hvorfor det? Lyser i Dashbordet er VELDIG svakt, ser såvidt tallene, hvordan fikser jeg det? Samme gjelder stereoanlegget, er nesten umulig å lese hva som står der... er et blaupunkt som står i. Ellers virker bilen ganske grei. Rent å fint motorrom osv. Noe man bør være på vakt med på disse? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrysler84 Skrevet September 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Oppdatering: Har funnet ut at det aldri er byttet olje på automaten, er det vanskelig å gjøre selv? Fikk lys i dashbordet, var en sikring som satt dårlig, så nå lyser det godt=) Skal montere 2 stk xenon ekstralys på bilen, er det lagt opp noen koblinger orginalt for det? Ellers kobler jeg bare rett på kjørelyslednigene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrysler84 Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Hei igjen:P Lurte på hvilken olje jeg bør fylle på motoren? 1,9TDI 90Hk. Har en 5 liter kanne med Volvo Semi Synthetic Diesel Engine VDS-3 10w 40, kan jeg bruke den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrysler84 Skrevet September 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Skiftet olje idag. Tenkte jeg skulle skifte kjøleveske og, men fant ikke noe "plugg" under radioatoren? Nån som vet hvor tappen er hen? Eller må jeg ta ut tempmåleren å la det renne ut den veien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg