Gå til innhold

Ny bil, usikker på hva jeg skal gå for denne gangen! trenger tips!

Ranger emnet


Slettmeg99

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Lurer på å skaffe meg ny bil! Den gamle begynner å bli litt skrall :P

 

Har hittil bare hatt nissan. Liker motorene og kjøreegenskapene veldig godt. Men er jo bare forhjulsdrift på dem. (nei, vil ikke ha noe sportsbillignende 200sx).

 

Har også sittet mye i golfen til en venn i det siste, og liker hvordan tyskerne lager et mye mer komfertabelt interiør og en midtkonsoll som ikke ser 100år gammel ut, selv om den bare er 10 år gammel :)

 

Er det mulig å få tak i en bil til under 100 000, med helst bakhjulsdrift(ikke et must), motor med 130+hk og ok komfort?

 

Er liksom ikke så kjent med mye mer enn nissan. Og de nyere bilene der ser mer gubbe enn fine ut. bortsett fra 2000-2001 primeraen, den ser ok ut :)

 

Tar imot alle tips med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har ikke eg hatt noen av disse bilene, men siden eg sitter på finn og autodb altfor mange timer om dagen kan eg nå komme med forslag.

 

-opel omega.

-bmw e36-e46.

-audi a4 b5.

-volvo v70

-mercedes e-klasse og c klasse 1995-2000 modeller.

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene :)

 

Skal absolutt ikke ha mercedes.. Har hatt et parr i familien.. bare trøbbel! Og de er ikke så pene :P

 

Fått opp øynene for audi a4 1,8T da.. stasjonsvogna er ganske fet! Så blir å lete etter en fin en der :) Dem ligger på 60ish tusen, og det er fin pris! kanskje gå opp litt og få quattro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omega b har comfort! og så er dei veldig fine!!! vist du finner en 2.5td har du ei flott kjerre!! vag(vw-audi) vil jeg ikke anbefale..har sett og hørt alt for mye dritt om det...hvertfall golf...ellers så er jo volvo v70 flotte! en volvo jeg virkelig kan anbefale er v40 2.0l eller diesel, nydelige biler!!

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår