Gå til innhold

Biltemas Mega Blue serie

Ranger emnet


poliq

Anbefalte innlegg

35-5561_m.jpg

"Lyskasterpærer med blått glass som gir et ekstremt hvitt lys."

http://www.biltema.no/Mega-Blue

 

Kjøpte meg MOMO Corse White pærer fra torshow til for en liten formue, men syns ikke de var så veldig hvite at det gjorde noe.

De var bare hakket hvitere enn vanlig halogen.

 

Derfor lurer jeg på fargetemp. (ca.) på disse?

Noen som har prøvd disse? Bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd disse ved et par anledninger. Ingen av pærene holdt lenger enn tre uker. Dette begynner å bli noen år siden nå, så det kan ha forbedret seg.

 

Det hviteste man får er vel noe fra Osram, husker ikke helt hva de heter(cool white?)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pærene du nevner fra Biltema er direkte livsfarlige. Har aldri kjøpt sånt tull selv, men har sittet på noen biler jeg har kjøpt, og har da blitt byttet dagen etterpå. For det første så lyser de knapt, og for det andre så bruker de omtrent et halvt sekund lenger på å gå fra nær- til fjernlys enn vanlige pærer.

 

Kjøp noen pærer som har hvitt eller gulaktig lys, og drit en lang marsj i disse latterlig dårlige/livsfarlige pærene fra Biltema.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Höen Xenonmatch og er fornøyd med de. Monterte de for litt over en uke siden. Gjorde seg med nye pærer i grøft, park, nær og fjernlys :) Og skiltlys da såklart.

Hvor får man tak i Höen da?

-Høres litt dyrt ut! :p

 

Har lest gode ting om Osram Nightbreaker ja, det var bare det at jeg ruslet forbi disse inne på biltema i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man tak i Höen da?

-Høres litt dyrt ut! :p

 

Har lest gode ting om Osram Nightbreaker ja, det var bare det at jeg ruslet forbi disse inne på biltema i går..

 

Jeg kjøpte mine igjennom http://www.scandicshine.no Vet ikke om noe annet sted i norge som selger disse pærene.

 

Har hatt höen 2 ganger på rappen. levetid på de første, 2 uker.

Levetid på de andre, 2 måneder. Lykke til.

Skal aldri kjøpe dritten der mer. Nightbreaker neste gang. :)

 

Hatt uflaks du da? hehe det gjenstår nå å se, men takk uansett ;) Kjenner endel som har hatt Höen i lengre periode uten noen problemer. Men pærer kan variere veldig på holdbarhet (gjelder alt av pærer). Jeg var hvertfall svææææært forsiktig når jeg monterte mine pærer, så hvis de ryker i løpet av unormal kort tid, så skal de får høre det.

 

Neste gang blir det Nightbreaker. Greit å teste ut litt forskjellige pærer, Evt Xenonkit :tannløs:

 

Ble hvertfall fornøyd med lyset Höen ga. Men har inntrykk av at Nightbreaker er hakket bedre på fjernlys..

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår