kMania Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 bilen startet for ett par dager siden. nå i mellomtiden har den stått på ramper foran, dvs skjevt. Nå starter ikke bilen, når du vrir om så har den lyst til å starte, men desverre så gjør den ikke det. Noen som vet hvorfor ? Siter SAAB 9-3 ss 2005 [x] Renault Megane, 1996. Crash test dummy bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen01 Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 klarer du å kjinne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepsi343 Skrevet Januar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 har samme problemet med min megane. Tror det kan ha noe med startsperren og gjøre. Jeg skal ta den med på Skolens verksted og se nærmere på problemet... :) kan jo kanskje si ifra hvis jeg finner ut av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Mars 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 har samme problemet med min megane. Tror det kan ha noe med startsperren og gjøre. Jeg skal ta den med på Skolens verksted og se nærmere på problemet... :) kan jo kanskje si ifra hvis jeg finner ut av det. fann du ut noko? Eg slit med ein som ikkje vil starte når det regnar ute, og den ikkje har vore brukt på nokre dagar. Eg såg i kveld at det gnistar rundt 1 skrue på eine coilen, trur det kan vere eit problem, men eg trur kanskje det er meir feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg