Quattro73 Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Quattro73: Du hadde en weber på en lik min motor? Hvordan funket det?Er vel ikke mye slanger å dritt som må kobles da? Jeg hadde en 32/36 DGV på en 1.8 ja. Fungerte meget bra og utrolig bunndrag. På denne er det bensinslange inn, gasswire og chokewire, that's it. Er likt på DCD og DGMS, bare at det også er bensinretur på DGMS. Du kan også bruke DGAS eller DGES, altså med kjølevann- og elektrisk styrt automatchoke. Personlig liker jeg ikke automatchoke, anbefaler derfor manuell. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet September 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Jeg hadde en 32/36 DGV på en 1.8 ja. Fungerte meget bra og utrolig bunndrag. På denne er det bensinslange inn, gasswire og chokewire, that's it. Er likt på DCD og DGMS, bare at det også er bensinretur på DGMS. Du kan også bruke DGAS eller DGES, altså med kjølevann- og elektrisk styrt automatchoke. Personlig liker jeg ikke automatchoke, anbefaler derfor manuell. Akkuratt noe slik jeg er på jakt etter. Manuel choke, gasswire og bensin, enkelt og meget greit :) Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet September 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Da ga jeg opp accord gasseren. Alt for mye vakum slanger osv :P Har kjøpt en Weber 45 DCOE, er på vei i posten snart :) Da bør det bli saker ;) Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Da ga jeg opp accord gasseren. Alt for mye vakum slanger osv :P Har kjøpt en Weber 45 DCOE, er på vei i posten snart :) Da bør det bli saker ;) En DCOE og ikke to? Jeg har prøvd det også, fungerer nokså bra om den dyses riktig. Som alle forgassere så må også denne dyses til din motor! Du må da også ha nytt innsug! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Ja, det dukket opp EN 45 til en billig penge. Og innsug er bestilt av brodern din, samt de dysene og venturi han anbefalte ;) Han mente det ville funke bra med kun EN. Så jeg krysser fingrene for at det blir vesentlig bedre enn monopointen :P Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Da er EN Weber 45 DCOE montert, den starter greit, å går ikke så værst. Men trenger endel finjustering. Ingen som har en tommelregel på hvordan tomgangsdysen og blandingsdysen skal skrus? Om jeg skrur de helt i bunn, åsså hvor mange turn de skal opp igjen? Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg