tyrkia007 Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 hei jeg har en golf 3 gtd som ikke starter. den kjinner bare, kan dyttes i gang da starter bilen med engang. får ikke bensin ifra motoren der det er bensinmåler tror jeg de røra som går bak luftfilteret. haster Siter 9x golf 3 1.8 gt/tdk 1x celica 98 mod 1.8 15 x corolla e9 1.3/1.6 xli 1x vw polo 2002 1.4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Vet ikke om det kan trekkes en direkte paralell mellom din Golf og min Avensis ang problemet. Men jeg hadde startvansker på Avensisen ('05 Diesel), kjinna men ingen start. Problemet var dårlig starter, den dro rett og slett ikke fort nok rundt til at jeg fikk start. Byttet starter, problem vekk. Men som sagt det kan være andre ting også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg