Harald88 Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Det ble jo overaskende bra på grillen. Men jeg er glad i mitt toyota merke :) skal pusse det til våren. Hva skjer med 6/8 tallet (6?440) ditt? er det 'juks'? :P Siter 2001 - Toyota Rav4 2.0 1992 - Honda Civic (sedan)1.5 LSI (solgt) 1994 - Citröen Xantia 2.0 (solgt) 1995 - Citröen Xantia 1.8 (vraket) 1984 - Opel Ascona, 1.3 (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 takk, ja jeg (painta) det litt før jeg la det ut bare hehe, det skal ikke stå TT heller. jeg får se om jeg lager en annen grill nærmere sommeren. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 fikk tatt litt vinter bilder i dag, :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2011 Synes bilen din er rå jeg :D Ble utrolig bra med de felgene og toninga. Får ordna eksosen og så må vi polere bilen skikkelig til sommeren, så blir det fresht :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2011 Det er hyggelig og høre, ja det skal bli kult og få en påtte på hver side på den :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald88 Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Ja, når får vi se dette? Er bare å legge ut bilder så vi andre slipper å finne ut alt selv :D Siter 2001 - Toyota Rav4 2.0 1992 - Honda Civic (sedan)1.5 LSI (solgt) 1994 - Citröen Xantia 2.0 (solgt) 1995 - Citröen Xantia 1.8 (vraket) 1984 - Opel Ascona, 1.3 (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 Hehe, ja alt til sin tid ;) litt usikekr på når vi skal få gjort det, men skal prøve og ikke drøye alt for lenge, jeg regner med jeg kommer til og bruke en oval potte på hver siden, jeg var innom tanken på somm MB ml AMG har det, sånn som denne http://www.seriouswheels.com/pics-2006/2006-Mercedes-Benz-ML-63-AMG-RA-1600x1200.jpg mulig firkanta potter litt usikker, HVA SYNES DERE? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald88 Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 Selv ønske jeg ovale/sirkler. Ser det er flere som bruker TTE Sports Eksos. Men finner ikke noen plass de selger dette :( Siter 2001 - Toyota Rav4 2.0 1992 - Honda Civic (sedan)1.5 LSI (solgt) 1994 - Citröen Xantia 2.0 (solgt) 1995 - Citröen Xantia 1.8 (vraket) 1984 - Opel Ascona, 1.3 (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Hm ok, jeg ser noen har kjøpt lyddemper med en potte på hver side, men de stikker så langt ut, og det synes jeg ikke blir noe pent igjenn, får se hva det blir til når det blir gjort :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 (endret) Hei, jeg tror jeg kommer til og tone lyktene mine røde og tone den refleksen midt på luka sort, også blir det nok sånne sånne potter :) Photoshop Ole Endret Mars 19, 2011 av Ole-mann Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Det er så mye linjer og detaljer bak på RAV`n så små potter blir fort borte. Synes du skal gå for RS6 potter, kanskje til og med litt større! Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 Heisann M, jeg skjønner hva du mener, men det spørs om det blir plass på høyreside bak fra, men jeg vil gjerne ha litt større jeg også ;) får se hva jeg får til, Stian som skal hjelpe meg :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Hei du :) Kjørte forbi deg akkurat da du svingte av E18 mellom Horten og Tønsberg i dag. Ser pen ut den familietralla di :) Selv har jeg bestilt ny bil nå, så nå blir det 8 lange uker å vente før den finner veien fra Tyskland og til forhandleren i Ski :) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Hei, beklager sent svar men det er så mye trafikk her på rav4 delen av forumet, åja gjorde du det ja, takk det er hyggelig og høre, hva hventer du på slaks bil a? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet August 27, 2011 Rapporter Share Skrevet August 27, 2011 (endret) Lenge siden jeg har sjekket inn nå, her har jeg lagt ut litt om den nye bilen, som nå har kommet: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/astra/281867-hentet-ny-bil-forrige-uke-astra-sports-tourer-sport-opc-line-1-7-cdti.html Endret August 29, 2011 av A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg