Ole-mann Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 (endret) Hei, i vinter som var kjøpte vi oss en rav4 2001, vier veldig fornøyd med den, og jeg klarte ikke la fingerne mine la den være, så da ble det gjort litt ting med den. planene kom fort og det som kommer til og bli gjort er, (ferdig) felger (ferdig) bytte litt anlegg (ferdig) tone rutene tone bak lyktene eksos anlegg litt bilder uten soting etter sotinga felgene og dekk er 245 40 20 toninga er 50% mener jeg, den er kjøpt på ebay, ferdig tilpassert bilen. hva tror dere om og sote baklyktene og blinklysa på sidenen? Ole Endret Januar 5, 2011 av Ole-mann Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 (endret) Blei skikkelig søt den =) Hvordan er kjørekomforten med 20" kontra original? Rav4 er jo uansett noe stivt satt opp. Kjører selv med type offroad dekk (BFG All-Terrain http://ssl.delti.com/tyre-pictures/BFGoodrich/All-TerrainTAKO.jpg), og er knallfornøyd med de, men de er jo i helt andre enden av kategori i forhold til dine da =) Hvis du leter litt rundt på nettet, har de bl.a i USA sorte frontlykter til bilen din. Personlig mener jeg du bør ha det, dersom du har tenkt til å gjøre noe med sideblinkers og baklykter også. Ser litt rart ut ellers. Husker ikke om de fantes i sort verson, men jeg snublet over noen LED blinklys til din årsmodell på en nettside nå i helga, men husker dessverre ikke hvilken. Den var imidlertid i USA den også. Mvh A.K Endret September 19, 2010 av A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Hei, jøss er det folk som svarer her også hehe ;) takk for det, men ser på bildene nå at de ser litt mindre ut en de er i virkeligheten, men kjøre komforten er bra den, de støyer mindre en de orginale jeg har også :) ja dine er helt på andre siden ja, men jeg er litt enig med deg, det er enten eller synes jeg, litt røff "offrade" som din eller litt mere "by" varianten som jeg har. ja får se hva jeg gjør videre med lyktene. takk. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Bare hyggelig =) Selvom jeg valgte annerledes selv, synes jeg det ble fint med 20, designet kler bilen godt, og størrelsen ser akkurat passe ut. Står en 06 eller 07mod på FINN nå, med 22", det så litt ut som om bilen stod på stylter. Antar at eieren ville ha maksimal størrelse felger i forhold til original rulleomkrets, de så i alle fall like store ut på det bildet hvor originale og 22" er avbildet sammen. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Ja jeg er enig der, mine er akuratt passe, fant den 07 modellen på finn ja, de felgene ble litt store igjenn ja, litt stylter som du sier hehe. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Ser at de nye dekkene dine har en endring på -0.5% i forhold til original. Jeg lurte på muligens enda litt bredere dekk på vår neste gang vi skal ha nye dekk (og det blir nok en stund til med det mønsteret), men har du sjekket hvor mye plass det er igjen innerst mellom dekk og hulbrønn? Er det litt å gå på, eller subber det ved fullt utslag og full fjæring? Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 merker ingen ting på det, så det har jeg ikke tenkt på hehe. ja tror det er en stund til du behøver og bytte dekka dine ja hehe, 235 er jo breit nok det vel?, er vel det du har nå? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Joda, er 235 nå, men som du sikkert vet; Mye vil ha mer, og Fanden vil ha fler... =) Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 (endret) hehe sant nok det. legger bare med et bilde der du ser str på felgene litt bedre. MÅ FORSTØRRE BILDER... Ole Endret September 26, 2010 av Ole-mann skriveleif ;) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald88 Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 (endret) *nvm* Endret Oktober 8, 2010 av Harald88 Siter 2001 - Toyota Rav4 2.0 1992 - Honda Civic (sedan)1.5 LSI (solgt) 1994 - Citröen Xantia 2.0 (solgt) 1995 - Citröen Xantia 1.8 (vraket) 1984 - Opel Ascona, 1.3 (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Olé! Long time! Hva med hvite blinklys? Kanskje røde baklykter (siden jeg er alergisk mot sort) :) Hvordan ser bilen ut i vintermodus? /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Hallo sjef, lenge sidne nå ja, ja kanskje de skal bli helt røde ja, det har jeg ikke tenkt på hehe, den har desverre orginale felger på vinteren, så den ser ikke akuratt RÅÅÅ ut ;) men den funker godt på vinteren :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 En liten jule update, jeg har tatt av Toyota merket i grillen men det er konturen av merket uansett, så jeg har lyst på helt "ren" sort grill, også har jeg satt dioder i skilt lyset, skal ta bilder en dag og legge det ut :) GOD JUL ALLE SAMMEN :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald88 Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Høres bra ut. Siter 2001 - Toyota Rav4 2.0 1992 - Honda Civic (sedan)1.5 LSI (solgt) 1994 - Citröen Xantia 2.0 (solgt) 1995 - Citröen Xantia 1.8 (vraket) 1984 - Opel Ascona, 1.3 (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Her er noen bilder av grill og utnen emblemet på, og diodenei skilt lyset :) jeg beklager de dårlige bilden, men kameraer nektet og gi fra seg bilder, så det ble med mobilen.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg