Gå til innhold

Eksos på type 44

Ranger emnet


audi_snik

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en såkalt skjøtebil. Altså en audi 100 ombygd til 200.

Eksosanlegg til 200'en er ikke så lett å finne. F.eks har ikke simons noe til den. Men de har til 100en.

Vet forresten om CAC sine anlegg, men orker ikke bestille eksosanlegg fra luxemburg. Trenger heller egentlig ikke noe effektanlegg. Det er bare fordi anlegget som står på bilen begynner å bli dårlig.

 

Så spørsmålet er: Eksosanlegg 100/200 er de like?

Vil et eksosanlegg til en ordinær audi 100 2.3 gå på en 200 TQ?

 

Btw: Noen som har et sett speil til audi 100? Manuelle helst da de elektriske nå går på dynga etter timer med skruing og fikling.

Eat, ride, sleep

Repeat from top

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Har en såkalt skjøtebil. Altså en audi 100 ombygd til 200.

Eksosanlegg til 200'en er ikke så lett å finne. F.eks har ikke simons noe til den. Men de har til 100en.

Vet forresten om CAC sine anlegg, men orker ikke bestille eksosanlegg fra luxemburg. Trenger heller egentlig ikke noe effektanlegg. Det er bare fordi anlegget som står på bilen begynner å bli dårlig.

 

Så spørsmålet er: Eksosanlegg 100/200 er de like?

Vil et eksosanlegg til en ordinær audi 100 2.3 gå på en 200 TQ?

 

Btw: Noen som har et sett speil til audi 100? Manuelle helst da de elektriske nå går på dynga etter timer med skruing og fikling.

 

 

100 har ikke samme eksos som 200. rør og flenser er større på 200.

Audi 100 1988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Vil absolutt anbefalle å lage et selv dersom du har mulighet til det. Har selv laget meg et "skikkelig" et med eksosdeler fra biltema. Lagde meg flens selv, 2.5 tommer hele veien fra kat. bak til Simons lyddemper :) Veldig fornøyd :)

Audi 100 2.3 Quattro 1989

Audi 100 2.2 10vt Quattro 1990

x: Audi 80 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Spørs jo hva slags 200 du har da? 10v eller 20v? 20v har dobbel eksos hele veien med 2x2,25" rør mener jeg.. Den er hvertfall ikke lik som på en 100.. 200 10v, vet jeg ikke sikkert.. Men om du har 10v, så får man jo 100 med 10vt også, så må kunne klare å finne noe..

Har du 20v, har jeg et komplett eksosannlegg liggende som er veldig bra..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bruksbil med 2.3 10v og delebil med 10vt og den eksosen er lik. Kan hende det er forskjeller på grenrør eller noe, men etter kat. er den i alle fall lik, og derifra er det ikke noe problem og lage selv.

Audi 100 2.3 Quattro 1989

Audi 100 2.2 10vt Quattro 1990

x: Audi 80 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår