latexboy Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Hei! Refererer til denne annonsen. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24040639 Er dette en grei bil? Syntes den ser veldig grei og fin ut, men har aldri hatt en Passat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Det var en del mer feil på Passat frem til faceliften i 2001. Bl.a. forstilling, men flere andre ting også. Men man kan være heldig, og med en bil som har gått lite og er godt vedlikeholdt er jo sjansen større. Bilen er stor og komfortabel og har bra kvalitetsfølelse innvendig. 1,6-liters motoren er ikke spesielt sprek til såpass stor bil. Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 kjente feil er jo: forstilling (multiknirk) sentrallås klikker og går amok generelt en del EL-feil rett og slett en mindre vellykka bil fra et ellers vellykka konsern :) som skrevet, 1.6motoren er det bare og droppe. går som sirup Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Meget bra biler passat, bare den er godt vedlikehold.. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latexboy Skrevet August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Dette vil altså bli min første bil (da jeg nettopp har fått lappen) Ville dere da satset på en annen bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Jeg har også en 3b 97 modell og dette er også min første bil. Hvis jeg skal gi deg et godt tips, så vil det være å styre unna... Med mindre du går nøye over alt som har med elektronikk og foringer å gjøre. Jeg liker bilen for alt annet, men når det kommer til ting som er nevnt tidligere her, som elektronikk og forstilling, så er det en skikkelig dritt bil. (Avhenger også selvfølgelig av tidligere eiere). Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zerex Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Har en 97 3b, litt småplukk ellers kjempe grei bil.. (min bil da).. god kjørekomfort, men ikke kjempesprek men bra nok.. Ikke vært plaget med elektronikken hittil.. Se godt over biln, å løp å kjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latexboy Skrevet August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Ser at dere er veldig uenige, så trur jeg står over denne bilen :P Da var det over til å leite etter noe annet.. Tips til en bra ungdomsbil? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Ta en titt på Mercedes E-klasse. Finner du en velholdt en, har du bil å bli glad i. En litt mer alternativ bil er Saab 9-3, men ikke alle liker designet. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Saab 9-3 m.fl. har hatt div. motorproblemer på noen modeller, så her bør man også passe på. Mener å huske det var noe med smøringen til motoren. Sjekk i alle fall hvilke årsmodeller dette gjelder før du evt. går for en slik.. :) Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg