Nitream1 Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Hei. har et problem med stereoanlegget til bilen, den vil ikke gå på når jeg har skrudd motoren på (går bare på ved første hakk når nøkkelen er vridd). Dette problemet har jeg lyst til å fikse men får ikke stereoanlegget ut. jeg har Blaupunkt san remo rd 168, bilen er en golf III 1993. lasta ner en pdf der det sto det gikk an å feste anlegget inn permanentent, vil det si at det er umulig å få det løs? har prøvd å stappe strikke pinner inn i hullene, men det ser ikke ut til å virke. Takk for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Du må ha 4 strikkepinner, eller så kan du høre på stereosjappe om du kan låne utdragsverktøy til Blaupunkt. Det må være pinner i alle 4 hull samtidig som du drar ut spilleren. Sikkert koblet feil bak spilleren, det er to strømledinger inn til spilleren, en som går på tenning og en som går på konstantstrøm (memory). Disse kan kobles sammen på konstantstrøm fra bilen, men da skrur spilleren seg ikke av når tenning går av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitream1 Skrevet August 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 Fant ut at det var nøkkelen som var problemet, når jeg presser den lenger inn går radioen på.(går fortsatt ikke når motoren er på) Noen som har en løsning på dette? Ellers er det noen som vet om en enkel måte til å skjifte til direkte kontakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitream1 Skrevet August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 vet du om en enkel måte å koble den direkte til konstantstrøm? f.eks hvor lederene går får øyeblikket, slik at jeg bare kan koble ledningene sammen. si ifra hvis dere ikke vet hva jeg mener Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 er jo bare og dra ny plusskabel fra batteriet... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg